PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Новий Андріївський: Дорога для джипів і будинки за шторами

До відкриття узвозу менше тижня.

Суперечки навколо Андріївського узвозу не вщухають.

До його офіційного відкриття після реставрації – менше тижня. Але роботи і досі киплять. Фахівці мають претензії і до оновлення фасадів і до зміни легендарної бруківки.

Будівельники називають критику безпідставною, запевняють, що дотримуються технологій і мають намір не зруйнувати , а зберегти дух історії Андріївського узвозу.

На закінчення модернізації однієї з найголовніших історичних пам’яток Києва неабияк чекають продавці сувенірами та галеристи. За півроку реконструкції у них чималі збитки.

«Під час реконструкції галерея була закрита, і сенсу проводити виставки не було. Прохід був завалений плитами, і наші відвідувачі мали робити акробатичні трюки, щоб сюди потрапити», – каже арт-менеджер галереї, Ліна Романуха.

Узвіз ще не встигли відкрити, а вже купа нарікань. Колишній головний архітектор Києва у технологіях з укладки бруківки бачать великі огріхи. Її заміна та оновлення фасадів згубили історичний дух цього місця – зауважують фахівці.

«Я побачив гори великої шашки, яку робочі вкладали на бетонну основу. І я зрозумів, що це – не Андріївський узвіз, не бруківка, це – дорога для джипів», – скаржиться головний архітектор Києва 1987 -1992 років, Микола Жариков.

Все робиться міцно і якісно, за технологією – запевняють у відповідь будівельники. Булижники, які вкривали стару мостову, зняли у 1981 році. Натомість поклали нову бруківку, але через відсутність комунікацій та дренажних систем, вона швидко зіпсувалася.

Під час цьогорічної реконструкції проклали нові інженерні споруди, зробили водовідводи та дощові каналізації. Довговічність нової бруківки гарантують.

«Тут тонкий бетон, спеціальний, який дихає і призначений для таких схилів. Бруківку спеціально виготовляв Житомирський кар’єр. Спеціально під історичну бруківку, таким методом як у старі добрі часи», – переконує представник генпідрядника, Іван Іващенко.

Будівельники запевняють: сучасна плитка – надійна і не слизька. Киянка Катерина на підборах ледь крокує по щойно вимощеній дорозі.

«Не зручно було ходити, але вона була якась гладенька. Зараз боюся зламати ноги. Вкладати не варто було, обличчя Андріївський узвіз загубив», – каже Катерина.

Не згущувати фарби закликає головний архітектор столиці. Реконструкція узвозу розрахована до 2015 року. До того часу оновлять усі фасади старих будинків. Нині ж частину з них накрили так званими шторами із намальованими будівлями.

Чи не втратив причепурений  Андріївський узвіз свого історичного духу, кияни та туристи зможуть оцінити вже 3 червня. Під час офіційного відкриття від реставрованої пам’ятки.

//Ольга Ніколайчик, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка