PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Беремо старий дохлий танк: як реанімують Т-80 (фото)

Радник президента Юрій Бірюков розповів і показав, як на харківському заводі реанімують виготовлені у 80-х роках минулого століття танки Т-80. 

На харківському заводі реанімують виготовлені у 80-х роках минулого століття танки Т-80.

Про це на своїй сторінці у Facebook розповів і виклав фото процесу радник президента Юрій Бірюков.

Прецікавий процес реанімації Т-80 у мене пройшов вчора перед очима. Беремо старий-старий, дохлий-дохлий танк. Не такий старий, як Т-64 (виробництво 80-ток було в середині 80-х років, не тавтологія). Але дохлий. Знімаємо з танка башту, розбираємо все і починаємо чистити-драїти-фарбувати-міняти-ремонтувати-збирати-тестувати. І ось це все робиться на Харківському заводі в режимі конвеєра. Тепер. В цьому році.

Читайте: Пентагон скликає союзників через агресію Росії 

Не можу писати про якість ремонту танків – це повинні оцінювати фахівці. Візуально – розбирають і перебирають капітально. Нові двигуни зі зберігання. Перед встановленням його ставлять на спеціальний стенд де кілька годин “ганяють” в різних режимах. Оптику лагодять в окремому цеху унікальні фахівці. Яких нема кому замінити, нових спеців на постійній основі ніде не вчать, а пенсіонери заводу самі намагаються зараз підготувати собі зміну, передаючи знання просто в цеху.

Завод працює у дві зміни, зробить цьогоріч капітальний ремонт багатьох десятків танків. Міг би працювати в три зміни, міг би робити сотні танків, але немає фахівців. З цим найбільша біда. Досвідчені і працьовиті співробітники отримують і 10, і 12, а кілька осіб – 17 тисяч гривень. А ось молодь проходить тестовий період в пропорції 1 до 10. І не шикуються в чергу перед відділом кадрів. Хоча біла зарплата, якийсь соціальний пакет, автобус-розвозка до метро, відпустка, гуртожиток. Мені показали нові роздягальні, але немає людей. Мені показали нові верстати, але не вистачає фахівців. Заводчани просили опублікувати вакансії, що із задоволенням роблю.

 Вакансії на Харківському БТРЗ:

– електрик

– слюсар з механоскладальних робіт

– сварщик (полуавтомат, ручна, дугова)

Телефон для контактів та довідок:+380 67 626 2511

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка