PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Як просувати бренд у соціальних мережах – безкоштовна онлайн-конференція

11 грудня на безкоштовній онлайн-конференції WebPromoExperts SMM Day провідні експерти-практики розкажуть, як просувати свій бренд у соціальних мережах, збільшувати продажі та залучати нових клієнтів. Інформація буде корисна як для невеликих компаній, так і для великих брендів.

11 грудня на безкоштовній онлайн-конференції WebPromoExperts SMM Day провідні експерти-практики розкажуть, як просувати свій бренд у соціальних мережах, збільшувати продажі та залучати нових клієнтів. Інформація буде корисна як для невеликих компаній, так і для великих брендів.

Організатори: агентство WebPromo і академія WebPromoExperts.

На конференції вас чекають кейси Forbes. Україна, Fotos, Буковель, Texterra і ще багато крутих доповідей, і 1 круглий стіл. Реєстрація вже відкрита.

Формат заходу – онлайн-трансляція.

13 доповідей – з практичними прикладами, кейсами і особистим досвідом;

9 годин – прямого ефіру з кращими фахівцями з SMM;

1 круглий стіл – з обговореннями важливих тем, проблем і відповідей на питання.

Програма:

– Вплив соціальних мереж на розвиток бізнесу – Антон Воронюк (WebPromoExperts);

– Просування Вконтакте – Наталія Якуніна (Вконтакте);

– Креатив в SMM на прикладі українських брендів – Євген Сафонов (Promodo);

– Соціальні мережі можуть все! (Кейс соціального проекту) – Ольга Ларіна (STOP violence against women);

– Сірі методи – знаємо, бачимо, контролюємо – Просування бренду в соціальних мережах на прикладі Буковеля – версія 2.0 – Яна Голуб (Postmen);

–  Кейс просування на YouTube інтернет-магазину F.ua – Іван Омельченко (F.ua);

–  Круглий стіл: Де взяти SMM? – Олексій Цимбаленко, Єгор Солодкий, Яна Голуб;

– PR-стратегія для соціальний мереж – Сергій Дідковський (Вільшанський та партнери);

– Ефективний SMM для контентного ресурсу. Кейс Форбс – Михайло Федченко (Forbes UA);

– Ефективний магазин в соціальних мережах – Анна Ветрінскій (ShoppyBoom);

– Таргетованп реклама к соціальних мережах – Максим Кузьмінський (WebPromo);

– Аналітика просування в соціальних мережах – Денис Савельєв (TexTerra).

Детальніше.

19 червня пройшла перша онлайн-конференція WebPromoExperts SMM Day, запис якої ви можете подивитися тут.

Реєстрація та подарунки слухачам

Після конференції зареєстрованим слухачам висилаються записи та презентації доповідей. Також учасників очікують подарунки від спонсорів та партнерів конференції. Захід безкоштовний, але для участі необхідно зареєструватися на сайті конференції.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка