PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

ГЗК Кривого Рогу зазнають втрат через страйк на залізниці

Криворізькі гірничо-збагачувальні комбінати зазнають великих фінансових втрат через “італійський” страйк працівників залізниці. Про це заявив глава Федерації металургів України Сергій Біленький, виступаючи на засіданні парламентського комітету з питань соціальної політики в середу.

Лише за одну добу, яка ще не завершилися 16 травня гірничодобувні підприємства Кривого Рогу втратили $2,5 млн  експортної виручки через страйк. Це дуже багато – третина добового виробництва, – зазначив він.

За інформацією Біленького, вчора криворізькі ГЗК не змогли відвантажити близько 37 тис. тонн продукції, а за три дні страйку – 63 тис. тонн. Він зазначив, якщо ситуація не покращиться, гірничовидобувні підприємства будуть змушені скорочувати обсяги виробництва і відправляти в простій своїх співробітників.

Якщо така тенденція продовжиться, то галузі, які не мають ніякого відношення до причин страйку, продовжать зазнавати втрат, і наша економіка це відчує дуже скоро. Тому я дуже прошу всіх, хто має вплив на страйкуючих залізничників, використовувати його для того, щоб сісти за стіл переговорів, – закликав глава ФМУ.

Те, що відбувається сьогодні, дійсно потрапляє під визначення кримінального злочину, тому що завдаються прямі матеріальні втрати не тільки Укрзалізниці, а й промисловим підприємствам. У нас не їдуть вантажі, і в кінцевому результаті це призведе до колапсу економіки і винні в цьому будуть ті, хто сьогодні провокує такі дії наших співробітників, – підкреслив у свою чергу директор з економіки та фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

При цьому топ-менеджер відзначив, що фонд оплати праці Укрзалізниці за останні 4 роки виріс з 21,9 млрд грн. до 37,2 млрд грн, а середня зарплата на залізниці збільшилася з 4,6 тис. грн в 2015 році до майже 10 тис. грн. При цьому зарплата машиністів локомотивів, за інформацією А.Рязанцева, зросла з 7,7 тис. грн. до 18 тис. грн.

Читайте: Укрзалізниця предлагает вболівальнікам ЛЧ лоукост-номери на вокзалі

Як відомо, з 14 травня працівники ряду локомотивних депо Укрзалізниці почали “італійський” страйк, відмовляючись виїжджати на роботу, посилаючись на несправність тепловозів. Серед вимог страйкуючих: підвищення заробітної плати працівникам Укрзалізниці до європейського рівня; повернення залізничникам можливості виходу на пенсію за вислугою років, яку скасувала Верховна Рада; приведення рухомого складу до технічних умов експлуатації і відставка правління Укрзалізниці.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка